lauantai 8. syyskuuta 2012

Kaunista päivää!


Mun mielestä ideat on tehty jaettaviksi,
eli jos kiinnostaa korujen virkkaus, näistä mun malleista SAA katsoa mallia.
Ohjeitakin olen innokas kirjoittelemaan jos joku on halukas niitä saamaan.
: )
Ja mitä enemmän näitä virkkailee, sitä enemmän 
tulee kehiteltyä uusia malleja
ja korukermassa lilluteltua useammat kerralla.

Kaikillahan on oma hyvä tärkkäyssysteemi...
 Mun korukerma on vettä ja liimaa sopivasti,
jolloin langanpehmeys vielä tuntuu sormissa,
 mutta korut pysyy muodossaan ja kestää kosteutta.
Lavuaarissakin olen niitä uittanut ja kuivuttuaan on valmiina korviin.
 vielä kesää jäljellä...?






 

Nämä on tehty ohuen ohuesta kirjontalangasta, tooooodella pienellä koukulla nro.13.

 Näitä korujahan mulla piisaa...
...mutta pipoa ei ole.

Tarvitsisko joku pipovuorta neulova
...tällaisia koruja?
: )




3 kommenttia:

  1. Nuo korut on tosi kauniita. Neuleita (muös pipoja ja niitäkin tennarisukkia....) teen kyllä pienimuotoisesti tilauksestakin. Jos jonkinnäköinen vaihtokauppa kiinnostaa, otapa yhteyttä timanttu@suomi24.fi :o)

    VastaaPoista
  2. moikka, aivan ihania koruja! olis superkiva saada ohjeita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mukava kuulla! Lisäsin ohjeisiin pari ohjetta korviksiin. Olis kiva kuulla kuinka onnistuit ohjeen kanssa tai jos kysyttävää tulee, niin mieluusti selvennän ohjetta :)
      Hyviä virkkaushetkiä!

      Poista